2020. július 9-én a COVID-19 helyzet miatt virtuálisan adták át az Employer Branding Award 2019 díjait azon munkaadóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is. A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen egy jó márka stabilitást és megbízhatóságot sugároz a meglévő és leendő munkavállalók felé.

Fődíj

Magyar Telekom Nyrt.:

#nemállunkmeg

További díjazottak


Employer Branding Éves Stratégia  kategória

Közepes vállalat

Arany minősítés

H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. – H1 Systems Employer branding stratégia

Ezüst minősítés

NN Biztosító Zrt. – NN HR belső kommunikációs stratégia

Bronz minősítés

Webtown – Employer branding a Webtown szervezetében

Nagyvállalat

Arany minősítés

Magyar Telekom –#nemállunkmeg

Ezüst minősítés

Praktiker Kft. – EB stratégia 2019

Bronz minősítés

Eaton Enterprises (Hungary) Kft. – We make employer branding work*

Employer Branding Kampány kategória

Közepes vállalat

Különdíj

Continental Hungaria Kft. – ContiCafé 2019 kampány

Nagyvállalat

Arany minősítés

Magyar Telekom – Check In

Ezüst minősítés

UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. – The Challenge is ON

Bronz minősítés

Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. – B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk

Állami intézmény – Employer Branding kampány

Különdíj

Pécsi Tudományegyetem – PTE A családokért