Egyre több vállalat ismeri fel, hogy a munkáltatói márkaépítés a tehetségekért folytatott versenyben egyre fontosabb szerepet tölt be. A tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása jelentős módon növeli a munkavállalók elkötelezettségét, így csökkentve a fluktuációt, a betegszabadságos napok számát, a felvételi átfutási időt, illetve a toborzási költségeket. A helyesen alkalmazott Employer Branding jelentősen hozzájárul a vállalati kultúra alakításához, a kellemesebb munkahelyi légkörhöz, a boldogabb és eredményesebb munkavégzéshez. A munkáltatói márkaépítés a kommunikáció és a HR határterülete, ahol a kommunikációs és HR-szakemberek kiváló együttműködése elengedhetetlen.

Negyedik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, ami hozzájárul az Employer Branding (EB) szakterület hazai fejlődéséhez. A Díj azon HR- és kommunikációs szakemberek és osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Mivel új szakterületről beszélünk, ezért bemutatjuk az MPRSZ EB Tagozata ajánlott definícióját, amely arra hivatott, hogy közös alapot teremtsen.

Munkahelyeink

minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek
és jövedelemtermelőbbek legyenek

Az Employer Branding

olyan átfogó szaktudomány, amelynek célja vonzó, megkülönböztető és hiteles munkáltatói személyiség (márka) kialakítása a HR-, marketing- és kommunikációs területek együttműködésével, a felső vezetés stratégiai támogatásával, azzal a céllal, hogy a kiemelkedő tehetségeket és a hiányszakmák szakértőit  a vállalathoz vonzzuk, megtartsuk, illetve a meglévő munkavállalók elkötelezettségét növeljük az eredményesség érdekében.

Miért érdemes pályázni?


Legyen az Önök vállalata az első és úttörő az átgondolt munkáltatói márkaépítésben
Különbözzenek és tűnjenek ki a kiváló Employer Branding gyakorlatukkal
Pozicionálják cégüket a szakmai körben Employer Branding aktivitásuk bemutatásával
Használják ki az ünnepélyes díjátadót HR-COM-csapataik motiválására
Díjazottként megkapják a „Példaértékű Munkáltatói Márka Gyakorlat 2018” elektronikus pecsétet (logót) szabad felhasználásra a vállalati kommunikációban
Média- és PR-megjelenést biztosítunk (interjúk, riportok…)
Önt személy szerint mint Employer Branding szakembert említjük
A díjazott pályázatokat számtalan szakmai fórumon bemutatjuk
A teljes pályázati kiírás letöltése

A Díj létrehozója

Szakmai partner

Támogatók