Egyre több vállalat és állami intézmény ismeri fel, hogy a munkáltatói márkaépítés a tehetségekért folytatott versenyben egyre fontosabb szerepet tölt be. A tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása jelentős módon növeli a munkavállalók elkötelezettségét, így csökkentve a fluktuációt, a betegszabadságos napok számát, a felvételi átfutási időt, illetve a toborzási költségeket. A helyesen alkalmazott Employer Branding jelentősen hozzájárul a vállalati/intézményi kultúra alakításához, a kellemesebb munkahelyi légkörhöz, a boldogabb és eredményesebb munkavégzéshez. A munkáltatói márkaépítés a kommunikáció és a HR határterülete, ahol a kommunikációs és HR-szakemberek kiváló együttműködése elengedhetetlen. 2020-ban a COVID hatására a munkáltatói márkák jelentős kihívásokkal küzdöttek és küzdenek a mai napig.

Hatodik alkalommal hirdeti meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, ami hozzájárul az Employer Branding (EB) szakterület hazai fejlődéséhez. A Díj azon HR- és kommunikációs szakemberek és osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding kampányokat, stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Mivel új szakterületről beszélünk, ezért bemutatjuk az MPRSZ EB Tagozata ajánlott definícióját, amely arra hivatott, hogy közös alapot teremtsen.

Munkahelyeink

minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek
és jövedelemtermelőbbek legyenek"

Az Employer Branding

olyan átfogó szaktudomány, amelynek célja vonzó, megkülönböztető és hiteles munkáltatói személyiség (márka) kialakítása a HR-, marketing- és kommunikációs területek együttműködésével, a felső vezetés stratégiai támogatásával, azzal a céllal, hogy a kiemelkedő tehetségeket és a hiányszakmák szakértőit  a vállalathoz vonzzuk, megtartsuk, illetve a meglévő munkavállalók elkötelezettségét növeljük az eredményesség érdekében."

Miért érdemes pályázni?


Különbözzenek és tűnjenek ki a kiváló Employer Branding gyakorlatukkal a munkaerőpiacon
Pozícionálják cégüket szakmai körben Employer Branding aktivitásuk bemutatásával
Használják ki az ünnepélyes díjátadót HR-COM-csapataik motiválására
Díjazottként megkapják a „Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Gyakorlata 2020” elektronikus pecsétet (logót) szabad felhasználásra a vállalati kommunikációban egy évre
Média- és PR-megjelenést biztosítunk (interjúk, riportok…)
Önt személy szerint, mint Employer Branding szakembert említjük – personal branding
A díjazott pályázatokat számtalan szakmai fórumon bemutatjuk
A teljes pályázati kiírás letöltése