2017. március 16-án ünnepélyes keretek között adtuk át az Employer Branding Award 2016 Díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplőjének. Az elismerés egyben a legjobbak hivatalos minősítése is, és egyedülálló a magyar piacon.

A díjazottak


(az egyes fokozatokon belül betűrendben)

Fődíj

Nagyvállalati kategória

Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak

KKV kategória

Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás

Arany fokozat

  • Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál (Nagyvállalati kategória)
  • VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat (Nagyvállalati kategória)

Ezüst fokozat

  • IQor Global Services Hungary: “Be more with iQor – Légy több az iQorral” (Nagyvállalati kategória)
  • Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016 (Nagyvállalati kategória)
  • Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány (Nagyvállalati kategória)

Bronz fokozat

  • Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál (Nagyvállalati kategória)
  • HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program – „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Nagyvállalati kategória)
  • LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt.-nél (Nagyvállalati kategória)
  • NN Biztosító: NN InsuRace online business game (Nagyvállalati kategória)
  • Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015–2016 (Nagyvállalati kategória)