Minden kategóriában arany, ezüst és bronz minősítés ítélhető oda. A kategóriákon felüli fődíjat az a pályázat nyeri, mely az értékelés során a legmagasabb pontszámot kapta és a zsűri fődíjra méltónak tartja.

A beérkezett pályázatokat független szakmai zsűri bírálja el 2021 tavaszán.

A szakmai zsűri tagjai


A zsűri értékelésének szempontjai


A szakmai zsűri tagjai a tíz meghatározott bírálati szempont alapján maximálisan 100 pontot adhatnak egy-egy pályázatra. Minden bírálati szempontra maximálisan 10 pontot adhatnak. A bírálati szempontok a megadott sorvezető feltételrendszerre épülnek. A független zsűri tagjai a bírálatot egyenként, önállóan végzik, de lehetőséget kapnak személyes egyeztetésre is. Azok a pályázók kerülnek shortlistre, akiknek a pályázatát a zsűri erre méltónak tartja és elérték legalább az átlag 65 pontot. Ha az adott kategóriában a beérkezett munkák színvonala alacsony, akkor a zsűri dönthet úgy, hogy nem oszt díjat. A pályázatokat a zsűrinek joga van más kategóriába sorolni, ha a zsűri szerint a pályázat a másik kategóriába jobban illeszkedik. A zsűri tagjai elfogultságot jelentenek be minden olyan pályázat esetében, amelynek kapcsán bármilyen szempontból érintettek. Az általuk képviselt vállalatok és állami intézmények pályázatára nem szavazhatnak.

A pályázatok elbírálásának szempontrendszere


  • Az alaphelyzet, Employer Branding stratégiai/kampány célok és a HR-kommunikációs kihívások meghatározása
  • Az alkalmazott Employer Branding stratégia/kampány kidolgozottsága és átgondoltsága
  • HR- és marketingkommunikációs eszköztár kiválasztása, használatának egyensúlya
  • A HR és a vállalati kommunikáció együttműködésének bizonyítékai
  • A munkáltatói üzenetek értelmezhetősége, egyedisége és hitelessége
  • A belső kommunikációs eszközök és csatornák minősége, aránya, a folyamat megvalósítása, a kivitelezés minősége
  • A külső kommunikációs eszközök és csatornák minősége, aránya, a folyamat megvalósítása, a kivitelezés minősége
  • Iroda és munkaállomások (termelés), közösségi terek, mint munkahely megjelenése
  • A belső és külső üzenetek és kampányok összehangoltsága, egyedisége
  • Az Employer Branding folyamat mérése és eredményessége, a mérési/értékelési metodika

A “Speciális COVID Employer Branding Kampányok” esetében azt vizsgálja a zsűri, hogy a HR és kommunikációs terület intézkedései, beadott aktivitásai mennyire segítették elő a munkáltatók megtartását és lojalitását ebben a kihívásokkal teli időszakban.

Eredményhirdetés