Az Employer Branding Award missziója

Egy vállalat, szervezet csakis akkor tud hatékonyan működni, ha tehetséges, elkötelezett munkatársakat foglalkoztat, ennek biztosítása pedig nagy kihívást jelent egy olyan munkaerőpiacon, ahol erős a verseny. A legjobbakat csakis úgy tudjuk bevonzani és főképp hosszú távon megtartani, ha folyamatosan építjük a munkáltatói márkát, ha munkaadóként nem csak beazonosíthatóak vagyunk, hanem igazodunk a jelenlegi és a potenciális munkavállalói elvárásokhoz is.

Az employer branding – amit gyakorlatilag a HR és a kommunikáció szoros együttműködése működtet egy külső-belső szemmel is vonzó munkahely megteremtése érdekében – mára már túllépett a „nice to have” kategórián, és a vállalati működés szerves részévé vált.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által immár nyolcadik alkalommal meghirdetett Employer Branding Award célja, hogy elismerje és díjazza a legjobb munkáltatói márka-építő stratégiákat és aktivitásokat, és ezek széles körű bemutatásával, pozitív példákkal és inspiráló ötletekkel segítse a szakmát.

Az Employer Branding Award célja továbbá, hogy láthatóvá tegye a munkáltatói márka üzleti értékteremtését és díjazottjai által elismerje a mérhetően eredményes employer branding kezdeményezéseket. Munkáltatói márkája akkor is van egy vállalatnak, ha nem foglalkozik vele tudatosan. Már nem elég „csak” jó munkahelynek lenni, annak is kell látszani.

Pályázati Kiírás Letöltése